E-book: „Keto dieta zdravě“

Dostatečné množství tuku ve stravě je nezbytně nutné pro správné fungování srdce, ledvin, mozku a svalů. Tuky jsou také důležitým zdrojem naší energie. Pokud jich máme ve svém jídelníčku dostatek, můžeme omezit množství sacharidů (glukózy) a strádat nebudeme.

7 denní stravovací plán s nákupním seznamem a recepty

Tento 7 denní plán Vám pomůže zhubnout, zvýšit hladinu energie a zároveň potěší Vaše chuťové pohárky. Chápeme, že v dnešní době nemá nikdo času nazbyt, a proto jsme udělali velký kus plánování za Vás!

Do vyváženého jídelníčku jsme zahrnuli jídla včetně nutričních hodnot, která jsou snadná na přípravu a počítáme i se zbytky na druhý den. Kromě jídelníčku jsme pro Vás sepsali také nákupní seznam, abyste nemuseli dlouze přemýšlet, co vlastně nakoupit. Zahrnuli jsme i přehledný plán příprav, kde máte krok po kroku popsáno, jak postupovat.

E-book obsahuje:

  • Jídelníček na 7 dní
  • Seznam vhodných a nevhodných „keto“ potravin
  • Nákupní seznam
  • Přehledný plán přípravy jídel (který Vám usnadní organizaci přípravy jídel a pomůže Vám zkrátit čas strávený v kuchyni)
  • Zdravé recepty k jídelníčku včetně nutričních hodnot
  • 6 bonusových receptů navíc
  • 30 stran textu

Náš plán je zdravější verzí „typické“ keto diety, která je obvykle plná mléčných výrobků, červeného masa, uzenin a chybí v ní zelenina.

Jídelníček obsahuje minimum mléčných výrobků i uzenin. Na rozdíl od klasických nízkosacharidových diet není tento jídelníček postaven na konzumaci sýra jakožto základní potraviny, ale zahrnuje širokou škálu potravin s vyšší výživovou hodnotou a vysokým obsahem vlákniny.

Čistý obsah sacharidů v tomto jídelníčku je přibližně 30g/ den (i méně). Tuky tvoří v průměru kolem 70% denního kalorického příjmu, proteiny pak kolem 20%.

Naprostá většina sacharidů na tomto stravovacím plánu pochází z vlákniny, takže nebudou bránit ketóze. Budou naopak podporovat zdravou funkci gastrointestinálního traktu, což má v důsledku také pozitivní vliv na náladu a zdraví.

Tento e-book slouží jako tzv. „odrazový můstek“ pro všechny, kteří se rozhodli vydat cestou ketogenní diety. Ketogenní dietu byste měli dodržovat alespoň 2-3 týdny a opětovný přechod zpět na klasickou stravu by měl být pozvolný.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

*Pozn.: Pokud chcete keto dietu využít k léčbě obezity, diabetu druhého typu, epilepsie, ztučnělých jater či jiných zdravotních potíží, konzultujte přechod na tuto stravu s odborníkem. Tento materiál neslouží jako náhrada odborné lékařské péče.

× Můj nákup

Vás košík je prázdný.

Share
Pin
Tweet
+1
Share