E-book: „Vegetariánská výživa v těhotenství“

7 denní stravovací plán pro nastávající maminky

Správná výživa v těhotenství je pro zdravý vývoj plodu naprosto klíčová. Proto jsme pro budoucí maminky sestavili přehledný vegetariánský stravovací plán, který je bohatý na výživné látky, které jsou potřebné právě během tohoto krásného období.

Nastávající maminka nemusí „jíst za dva“, jak se vždy říkávalo. Každý den jí postačí navýšit denní kalorický příjem o několik set kalorií. Především musí dbát na pestrost, vyváženost a pravidelnost stravy, dostatečný příjem kvalitních proteinů, sacharidů a tuků, konzumovat ve větší míře zeleninu a ovoce a zvýšit také příjem tekutin (nejlépe čisté vody bez bublinek).

Vyvážený vegetariánský jídelníček v tomto e-booku je bohatý na zdravé vysoce energetické potraviny, které těhotné ženy většinou dobře snáší. Dostatek bílkovin a pravidelný stravovací režim přispívá k vyrovnané hladině krevního cukru, což může snížit i těhotenskou nevolnost. Rostlinné proteiny také pomáhají s běžnou potravinovou nesnášenlivostí.

Jídelní plán obsahuje vysoký podíl potřebného železa a pomáhá tak předcházet anémii během těhotenství. Zařazené potraviny mají také vysoký obsah vápníku na ochranu kostí. Do jídelníčku jsme zahrnuli i spoustu potravin bohatých na vlákninu, aby se zabránilo zácpě, která může způsobit během těhotenství značné nepohodlí.

E-book obsahuje:

  • Seznam vhodných a nevhodných vegetariánských potravin během těhotenství
  • Vegetariánský jídelníček na 7 dní
  • Nákupní seznam na celý týden
  • Přehledný plán přípravy jídel (který Vám usnadní organizaci přípravy jídel a pomůže Vám zkrátit čas strávený v kuchyni)
  • Recepty s fotkami (výživné snídaně, svačiny, obědy, večeře)

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.
Share
Pin
Tweet
+1
Share