E-book: „Výživa v těhotenství“

7 denní stravovací plán pro nastávající maminky

Správná výživa v těhotenství je pro zdravý vývoj plodu naprosto klíčová. Proto jsme pro budoucí maminky sestavili přehledný stravovací plán, který je bohatý na výživné látky, které jsou potřebné právě během tohoto krásného období.

Nastávající maminka nemusí „jíst za dva“, jak se vždy říkávalo. Každý den jí postačí navýšit denní kalorický příjem o několik set kalorií. Především musí dbát na pestrost, vyváženost a pravidelnost stravy, dostatečný příjem kvalitních proteinů, sacharidů a tuků, konzumovat ve větší míře zeleninu a ovoce a zvýšit také příjem tekutin (nejlépe čisté vody bez bublinek).

Vyvážený jídelníček v tomto e-booku je bohatý na zdravé vysoce energetické potraviny, které těhotné ženy většinou dobře snáší. Dostatek bílkovin a pravidelný stravovací režim přispívá k vyrovnané hladině krevního cukru, což může snížit i těhotenskou nevolnost. Zařazeny jsou i rostlinné proteiny, které pomáhají s běžnou potravinovou nesnášenlivostí.

Jídelní plán obsahuje také vysoký podíl potřebného železa a pomáhá tak předcházet anémii během těhotenství. Zařazené potraviny mají také vysoký obsah vápníku na ochranu kostí. Do jídelníčku jsme zahrnuli i spoustu potravin bohatých na vlákninu, aby se zabránilo zácpě, která může způsobit během těhotenství značné nepohodlí.

E-book obsahuje:

  • Seznam vhodných a nevhodných potravin během těhotenství
  • Vyvážený jídelníček na 7 dní
  • Nákupní seznam
  • Přehledný plán přípravy jídel (který Vám usnadní organizaci přípravy jídel a pomůže Vám zkrátit čas strávený v kuchyni)
  • Zdravé recepty s fotkami (výživné snídaně, obědy, večeře a svačiny)

Jste budoucí maminky vegetariánky? Pro zakoupení vegetariánské verze klikněte zde!

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

S

Share
Pin
Tweet
+1
Share